Email Duit

Hubungi Saya:-

29 June 2011

TESTIMONI Jamu Ratu Dara



Alhamdulillah setiap hari semakin bertambah pengguna Jamu Ratu Dara... Dengan 1001 khasiat terbaik untuk semua wanita… Kali ini  nak share lagi testimoni terbaik dr beribu2 testimoni yang ada... Terima kasih kepada Kak eryn dan Pengedar2 JRD yang lain kerana sudi berkongsi Testimoni2 ini...

Testimoni
Najuha (Kajang)
Salam kak..sorry lambat bg testi yg akak mintak..huhu. Saya makan dah nk masuk 2 botol. Walaupun ada tinggal2 sb terlupa tp saya dapat rasa kesannye jugak kak. Pembuangan sgt lawas, selera makan pun berkurangan..sb rasa cam cepat kenyang. Ketat2 tak tau la kak, tak kawin lg..hehe. Tp keputihan dan keliatan sb sakit2 urat nk bgn pg takde dah.. Tq kak erin. Semoga jamu ratu dara suksess!!


Puan XXXXXXX@yahoo.com
Kak, jgn letak nama n email saya kak..malu..hehe. Hubby suruh saya menten makan jamu akak, sedap katenye..hihi. Sebelum ni makan jamu yg agak mahal, bile cuba jamu akak..sama je kesannye..so mestilah saya nk yg murah tp berkualiti superb kan..Pengguna yg belum cuba, cuba lah..berbaloi2...


PuanAnnina, Kajang.
Puan Eryn, tq sb bg saya test jamu ratu dara ni..sebotol je saya makan dah hilang keputihan. Letih2 badan pun tak rasa. Balik keje boleh lagi merayap pegi shopping...kalau tak, mesti saya rasa cepat penat. Yang pasal dalam kelambu, mmg menjadik la..hari2 mau kata suami saye.. hehe..Tq puan..


Miss Sha, Ampang
Hi sis, saya dapat tau pasal JRD ni dr forum..saya try goggle mmg byk keluar pasal JRD ni. Saya terus rasa nk try sb tgh harga promosi..mmg murah n berbaloi la sis. Nasib baik saya tergerak hati nk try. Lepas saya bersalin, saya ada mkn jamu yg famous tu, tp tak larat nk maintain la, agak mahal. Lepas ni kalau naik harga jgn mahal2 ye sis..hehe.. bab dgn suami mmg best sis!.bab letih2 badan tu pun mmg takde. Saya puas ati..nanti abis saya oder lagi ok. Tq sis..

MummyLyn: ryn...one thing i notice..p***y bau wangi kan...
Eryn: wangi..haha
Eryn: cane u bau yang??
Eryn: ;p
MummyLyn: heheheh...ader ler cara...ko nk tau ke..ekekekeke
MummyLyn: kat jari pun leh smell laa...pehtu partner pun leh bagitau...hahahaha
MummyLynn: haaa...amikkk..tanye lagik..testi lucas sikit la i bg..hehe..
Eryn: Ok la tu..kite mmg nk testi yg jujur even agak lucas sket..hehe..takpe, utk rujukan org dah kawen je kannn.. ;p


Originally Posted by insyi© View Post
saya dah abis guna 1 botol.... ni nak masuk botol kedua lak....

jamu ni elok utk yg ada mslh keputihan....bg yg dah kawen.....elok la amalkan....sbb yg dalaman tu kita x nmpk....kena la jaga..nak2 kalau dh ada anak 2,3 org ni.....hehehhe...lg satu....so far sy rasa, JRD ni lah yg plg cepat berikan kesan...tak caya...cubalah....


Aiza (Sibu, Sarawak)
Saya ni kak boleh dikatakan tergolong dalam 70% wanita di Malaysia yang tidak >>>> apabila bersama suami. Puas saya mencari ubat yang sesuai. Apabila diperkenalkan oleh kawan dan mencubanya sebotol, barulah sy rasa nikmat berumahtangga. Suami pun asyik sengih aje. Terima kasih JRD.


Izanni ( Kota Damansara )
Keputihan saya sudah hilang kak!! Best sgt. Sebelum ni asyik rasa tak selesa je..Ni baru makan 2 botol..nanti saya up date lagi..tq Jamu Ratu Dara..


Nazlia ( Dengkil)
Saya ni memang susah nak buang air tapi sejak JRD ni Alhamdulillah tiap2 pagi buang air. Badan pun makin bertenaga. Pasal ketat padat tu taktau la saya kak..sb saya lom kawen lagi. Tapi keputihan pun dah takda ni... time kasih JRD..

No comments:

Post a Comment